Novice iz naše občine

STORITEV E-OSKRBA

Storitev E-oskrba je socialni servis celodnevne povezave prek osebnega telefonskega alarma oziroma pomoč na daljavo. Namenjena je vsem, ki potrebujejo podporo pri samostojnem bivanju v domačem okolju: starejšim, invalidom in bolnikom s kroničnimi ali težjimi boleznimi.

  • 21 oktober 2019
  • Število pogledov: 233

Uporabnikom omogoča, da lahko živijo aktivno in varno v svojem domu, ne da bi jih skrbelo kdo jim bo pomagal, če bi potrebovali pomoč. Z enostavnim pritiskom na gumb lahko pokličejo na pomoč v center za pomoč na daljavo, kjer jim bodo nato pomagali.

E-oskrba uporabnikom omogoča:

  • varnost 24 ur na dan, kar pomeni, da se jim bodo kadarkoli javili na klic in jim pomagali,
  • klic v center za pomoč na daljavo v primeru zdravstvenih težav,
  • če zaradi padca ne ne morejo poklicati, pokliče naprava samodejno namesto njih,
  • opozorilo pred dimom (požarom),
  • opozorilo pred izlivi vode.

 

Storitev vključuje:

  • najem opreme,
  • SIM kartico, ki omogoča klice,
  • asistenco 24 ur na dan,
  • obvestilo svojcem s sporočilom na mobilnem telefonu,
  • vzdrževanje opreme,
  • tehnično pomoč.

 

Upravičenci do subvencionirane storitve E-oskrba v Mestni občini Slovenj Gradec so tisti občani:

  • ki imajo na področju prijavljeno stalno prebivališče oziroma dovoljenje za stalno bivanje,
  • ki so stari 69 let in več ali so invalidne ali kronično bolne osebe,
  • katerih povprečni mesečni dohodek v zadnjih treh mesecih ne presega 85% bruto minimalne plače na posameznega družinskega člana.

 

Pomoč oziroma subvencija občine se upravičencu dodeli na podlagi vloge in izjave stranke, za vsako tekoče leto posebej.

 

Višina pomoči oziroma subvencije znaša 35,00 EUR na mesec oziroma največ v višini opravljene storitve.

 

Plačilo Mestna občina Slovenj Gradec izvrši na podlagi izračuna opravljenih storitev, ki je priloga k e-računu, in se vsak mesec posebej nakaže na TRR izvajalca.

Dokumenti za prenos