SL EN DE

Državne naložbe na področju prometa

3. RAZVOJNA OS 2007

September, Oktober, November, December 2007

  • 1 december 2007
  • Število pogledov: 1226

2007

December

Po končani Študiji variant je bil predlog najustreznejše variantne rešitve decembra 2007 v mnenje in pripombe posredovan takratnim Ministrstvu za okolje in prostor, Uradu za upravljanje z vodami na Agenciji RS za okolje, Ministrstvu za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, Direktoratu za kmetijstvo, Zavodu Republike Slovenije za varstvo narave in Zavodu za varstvo kulturne dediščine Slovenije. Prejete pripombe so bile preučene in tehnično preverjene. Na podlagi prejetih pripomb je bil izoblikovan optimiziran predlog najustreznejšega poteka nove cestne povezave.

November

Variantni predlogi poteka trase hitre ceste, ki so bili posredovani Ministrstvu za okolje in prostor s strani Mestne občine Slovenj Gradec in Civilne iniciative CIRK:

 

Oktober

Na podlagi 16. člena Statuta Mestne občine Slovenj Gradec (Ur.l. RS, št. 29/99, 24/03, 106/05 in 23/07) in v zvezi z obravnavo umeščanja trase hitre ceste po Mislinjski dolini je Občinski svet Mestne občine Slovenj Gradec na svoji 11. redni seji, ki je bila, 16.10.2007 sprejel naslednji

S K L E P : (št.10.1 - 201)

Občinski svet Mestne občine Slovenj Gradec z ozirom na pomisleke širše javnosti o predlaganih koridorjih hitre ceste skozi Mislinjsko dolino nalaga načrtovalcem, da ob upoštevanju pripomb dosedanje razprave s strokovnega stališča preverijo alternativne rešitve umeščanja hitre ceste, predvsem v smislu koridorjev, ki bi upoštevali vse dane protiargumente sedanjim predlogom.

 

                                                       ŽUPAN MESTNE OBČINE SLOVENJ GRADEC

                                                                        MATJAŽ ZANOŠKAR

 

Oktober

2. STROKOVNI SIMPOZIJ , 3. RAZVOJNA OS - IZZIVI NAČRTOVANJA IN FINANCIRANJA

Organizatorji: UNIVERZA V MARIBORU, FAKULTETA ZA GRADBENIŠTVO, MESTNA OBČINA SLOVENJ GRADEC, DRUŠTVO ZA CESTE MARIBOR, DRUŽBA ZA RAZISKAVE V CESTNI IN PROMETNI STROKI SLOVENIJE;

Pri organizaciji drugega strokovnega simpozija, ki je potekal 25. oktobra v Koroški galeriji likovnih umetnosti v Slovenj Gradcu, pod delovnim nazivom 3. RAZVOJNA OS – IZZIVI NAČRTOVANJA IN FINANCIRANJA in je imel vsebinski poudarek na projektnem načrtovanju in predstavitvi možnih virov financiranja, je kot soorganizator sodelovala tudi Mestna občina Slovenj Gradec, prva od štirih mestnih občin, ki neposredno ležijo na 3. razvojni osi. Dejstvo je, da mesta Slovenj Gradec, Velenje, Celje in Novo mesto s svojimi strokovnimi in razvojnimi potenciali, ki jih imajo, zelo vplivajo tako na končne projektne rešitve kot tudi na realizacijo posameznih razvojnih projektov v okviru 3. razvojne osi. Zato je bila organizacija takšnega dogodka velikega pomena tako za slovensko stroko kot tudi za nadaljnjo uspešno pripravo razvojnega projekta 3. razvojne osi, ki je prav gotovo eden izmed najbolj zahtevnih projektov, opredeljen v Resoluciji o razvojnih programih. 

 

DARS, Ministrstvo za okolje in prostor ter podjetje URBIS d.o.o. so v torek, 23. oktobra 2007, predstavili predlog trase bodoče hitre ceste 3. razvojne osi, ki bo povezovala območja Koroške, Savinjske in Šaleške doline z obstoječo avtocesto Maribor - Ljubljana. Potek hitre ceste je v dolžini cca 70 km izredno problematičen zaradi zapletene topografije in številnih interesov, omejitev, premogovniških aktivnosti, jezer in nestabilne geološke strukture.

 

Na podlagi ZUreP-1 in programa priprave je bila kot 1. faza izdelave DPN izdelana Študija variant s predlogom najustreznejše variantne rešitve za gradnjo DC med avtocesto A1 Šentilj – Koper in mejo z Republiko Avstrijo (URBIS d.o.o. Maribor, št. projekta: 189-ŠV/2006, april 2008). Med pripravo Študije variant je prenehal veljati ZUreP-1, nadomestil pa ga je Zakon o prostorskem načrtovanju (ZPNačrt, Ur. l. RS, št. 33/07). V postopku izdelave študije variant so bile v prvi fazi (ob upoštevanju programskih izhodišč, priporočil s prve prostorske konference, pridobljenih smernic nosilcev urejanja prostora in njihove analize, na podlagi predhodnih analiz stanja, teženj in razvojnih možnosti v prostoru ter študije ranljivosti prostora in drugih strokovnih analiz) določene variante, ki so bile v Študiji variant vrednotene in med seboj primerjane. Poleg predloga variant za nadaljnjo obravnavo so v zaključku prve faze bili podani tudi predlogi za optimizacijo variant, ki so bili upoštevani v fazi izdelave dopolnjenega osnutka DPN.

Po končani Študiji variant je bil predlog najustreznejše variantne rešitve oktobra 2007 predstavljen občinam, na katere posega območje načrtovane ceste.

 

September

URBANISTIČNA DELAVNICA – 3. RAZVOJNA OS V PROSTORU MESTA SLOVENJ GRADEC

V organizaciji MOSG in Fakultete za arhitekturo Ljubljana je 20. septembra v Slovenj Gradcu potekala urbanistična delavnica z naslovom 3. razvojna os v prostoru mesta Slovenj Gradec. Po koncu delavnice so sodelujoči pripravili razstavo, oktobra je izšla še publikacija.

 

Karta obstoječega predloga trase hitre ceste (MOP, 23. oktober 2007)

 

Povečaj ali pomanjšaj font:
Ponastavi velikost
Povečaj pisavo
Zmanjšaj pisavo
Barvna shema
Privzeto
Črno na belem
Belo na črnem
Črna na bež
Črno na zelenem
Modro na belem
Črno na rumenem
Modro na rumenem
Rumeno na modrem
Turkizno na črnem
Črno na vijoličnem
Tip pisave
Privzeto
Arial
Verdana
Open Dyslexic
Open Dyslexic Alta
SG logo

Pripomoček pri branju - ravnilo

Z miškinim kazalcem se pomikajte po strani in ravnilo vam bo sledilo.
Za izklop ravnila pritisnite tipko ESC ali gumb za IZKLOP RAVNILA.