SL EN DE

Zaključena naročila in objave

Filter:

Izberite sklop za filtriranje

  • Expand/Collapse
    • Expand/Collapse

Seznam vseh zaključenih naročil in objav

OBVESTILO O OBJAVI PROSTEGA DELOVNEGA MESTA KOORDINATOR VII/1

  • 25 avgust 2023
  • Število pogledov: 165

Podroben opis delovnega mesta: KOORDINIRANJE ZAHTEVNEJŠIH NALOG IN OPRAVIL S PODROČJA DELA ORGANIZACIJSKE ENOTE, SKRB ZA UREJANJA IN AŽURIRANJE VSEBIN NA SPLETNI STRANI OBČINE, SODELOVANJE PRI ORGANIZACIJI PRIREDITEV IN DOGODKOV IZ PRISTOJNOSTI OBČINE, SODELOVANJE PRI DOLOČANJU IN IZVAJANJU PROTOKOLA, POMOČ PRI PRIPRAVI IN OBLIKOVANJU PROMOCIJSKIH IN STROKOVNIH GRADIV TER TISKOVIN S PODROČJA DELA, KOORDINIRANJE DELA Z ZUNANJIMI IZVAJALCI ZA POTREBE IZVEDBE DOGODKOV IZ PRISTOJNOSTI OBČINE, SODELOVANJE PRI PRIPRAVI PRORAČUNA IN SPREMLJANJU REALIZACIJE PORABE PRORAČUNSKIH SREDSTEV S PODROČJA DELA ORGANIZACIJSKE ENOTE, SODELOVANJE PRI ORGANIZIRANJU INTERNIH DOGODKOV, NADOMEŠČANJE V TAJNIŠTVU ŽUPANA, DRUGE NALOGE PO ODREDBI

Druga potrebna dodatna znanja, druge zmožnosti/kompetence oz. drugi pogoji za zasedbo: POMEMBNO: ZA OPRAVLJANJE DELA NA PROSTEM DELOVNEM MESTU SE ZAHTEVA POZNAVANJE OSNOV POSLOVNEGA KOMUNICIRANJA IN BONTONA. Kandidati izpolnijo obrazec "PRIJAVA", ki se nahaja na spletni strani Mestne občine Slovenj Gradec (www.slovenjgradec.si) in ga pošljejo na e naslov zaposlitev@slovenjgradec.si. Podrobnosti izhajajo iz obrazca.

Rok za prijavo kandidatov: 2.9.2023

Način prijave kandidatov: kandidati naj pošljejo vlogo po e-pošti

Dokumenti za prenos

Povečaj ali pomanjšaj font:
Ponastavi velikost
Povečaj pisavo
Zmanjšaj pisavo
Barvna shema
Privzeto
Črno na belem
Belo na črnem
Črna na bež
Črno na zelenem
Modro na belem
Črno na rumenem
Modro na rumenem
Rumeno na modrem
Turkizno na črnem
Črno na vijoličnem
Tip pisave
Privzeto
Arial
Verdana
Open Dyslexic
Open Dyslexic Alta
SG logo

Pripomoček pri branju - ravnilo

Z miškinim kazalcem se pomikajte po strani in ravnilo vam bo sledilo.
Za izklop ravnila pritisnite tipko ESC ali gumb za IZKLOP RAVNILA.